Rīgas Valsts vācu ģimnāzija

Metodiskais centrs

* - obligātie lauki

Iepriekšējo gadu prioritātes

Prioritātes 2023/2024. m.g.
  • Veicināt izpratni par vienotu skolu. Veicināt latvisko vērtību aktualizēšanu ikdienas darbā;
  • Integrēt digitālos mācību līdzekļus un e-mācību piedāvājumus mācību procesā;
  • Turpināt attīstīt personalizētu mācību pieeju. Diferencēt un individualizēt darbu ar izglītojamajiem individuālās izaugsmes veicināšanai;
  • Pilnveidot skolēnu pašvadītu mācīšanos jaunā izglītības satura ietvaros;
  • Stiprināt līderības prasmes pedagogiem un skolēniem;
  • Attīstīt tekstpratības prasmes, palielināt mutvārdu atbilžu un pārbaudes darbu īpatsvaru pār rakstiskajiem pārbaudes darbiem;
  • Turpināt iestrādes izcilības veicināšanā un darbu ar talantīgajiem skolēniem zinātniskās pētniecības un mācību priekšmetu olimpiāžu jomā valsts līmenī.
Prioritātes 2022/2023. m.g.
  • Attīstīt un stiprināt līderības prasmes pedagogiem un skolēniem;
  • Veidot personalizētas izglītības sistēmu. Diferencēt un individualizēt darbu ar izglītojamajiem individuālās izaugsmes veicināšanai;
  • Mērķtiecīgi plānot mācīšanos ārpus skolas telpām, integrējot to mācību procesā un saistot to ar mācību priekšmetu programmu realizēšanu;
  • Attīstīt tekstpratības prasmes;
  • Īstenojot mācību priekšmetu programmas, nostiprināt skolēnu pašvadītu mācīšanos un pilnveidot digitālās prasmes mācību procesā;
  • Veicināt izglītības iestāžu un pedagogu sadarbību dažādos līmeņos – ar citām valsts ģimnāzijām, augstākajām mācību iestādēm, vispārējās vidējās izglītības iestādēm;
  • Sniegt metodisko atbalstu plānošanas reģiona vispārējo izglītības iestāžu pedagogiem;
  • Īstenot kritērijus VĢ statusa atbilstībai;
  • Plānot un īstenot augstākus SR svešvalodās;
  • Veicināt darbu ar talantīgajiem skolēniem zinātniskās pētniecības un mācību priekšmetu olimpiāžu jomā valsts līmenī;
  • Turpināt īstenot starpdisciplinārus projektus (t,sk. CLIL), attīstīt pedagogu savstarpējo pieredzes apmaiņu mācīšanās grupās un stundu vērošanas procesā;
  • Attīstīt snieguma līmeņa (SLA) veidošanas prasmes.
Prioritātes 2021/2022. m.g.
  • Stiprināt ģimnāzijas un tās pedagogu metodisko kapacitāti;
  • Veicināt izglītības iestāžu un pedagogu sadarbību dažādos līmeņos – ar citām valsts ģimnāzijām, augstākajām mācību iestādēm, vispārējās vidējās izglītības iestādēm;
  • Sniegt metodisko atbalstu plānošanas reģiona vispārējo izglītības iestāžu pedagogiem;
  • Īstenot kritērijus VĢ statusa atbilstībai;
  • Skaidri formulēt sasniedzamos rezultātus mācību stundās, metodiskajās jomās, izglītības iestāžu sadarbības projektos;
  • Plānot un īstenot augstākus SR svešvalodās;
  • Diferencēt un individualizēt darbu ar izglītojamajiem individuālās izaugsmes veicināšanai;
  • Veicināt darbu ar talantīgajiem skolēniemzinātniskās pētniecības jomā valsts līmenī;
  • Turpināt īstenot starppriekšmetu projektus (t,sk. CLIL), attīstīt pedagogu savstarpējo pieredzes apmaiņu mācīšanās grupās un stundu vērošanas procesā;
  • Attīstīt snieguma līmeņa (SLA) veidošanas prasmes.
Prioritātes 2020/2021. m.g.
  • Strukturēt metodisko darbu saskaņā ar nepieciešamību veicināt digitālo pratību;
  • Īstenot kritērijus VĢ statusa atbilstībai;
  • Skaidri formulēt sasniedzamos rezultātus (SR);
  • Plānot un īstenot augstākus SR svešvalodās;
  • Vērtēšana izaugsmei – aprobēt vērtēšanas kārtību mācību procesā;
  • Veicināt darbu ar talantīgajiem skolēniem;
  • Katram pedagogam īstenot vienu starppriekšmetu projektu m. g. (t,sk. CLIL), rādīt vienu atklāto stundu un vērot kolēģu stundas;
  • Attīstīt skolēnu pašvadītas mācīšanās prasmes;
  • 7. un 10. klašu skolotāju sadarbība, īstenojot jaunā mācību satura ieviešanu;
  • Attīstīt snieguma līmeņa (SLA) veidošanas prasmes.