Iepriekšējo gadu prioritātes
Prioritātes 2023/2024. m.g.
- Veicināt izpratni par vienotu skolu. Veicināt latvisko vērtību aktualizēšanu ikdienas darbā;
- Integrēt digitālos mācību līdzekļus un e-mācību piedāvājumus mācību procesā;
- Turpināt attīstīt personalizētu mācību pieeju. Diferencēt un individualizēt darbu ar izglītojamajiem individuālās izaugsmes veicināšanai;
- Pilnveidot skolēnu pašvadītu mācīšanos jaunā izglītības satura ietvaros;
- Stiprināt līderības prasmes pedagogiem un skolēniem;
- Attīstīt tekstpratības prasmes, palielināt mutvārdu atbilžu un pārbaudes darbu īpatsvaru pār rakstiskajiem pārbaudes darbiem;
- Turpināt iestrādes izcilības veicināšanā un darbu ar talantīgajiem skolēniem zinātniskās pētniecības un mācību priekšmetu olimpiāžu jomā valsts līmenī.
Prioritātes 2022/2023. m.g.
- Attīstīt un stiprināt līderības prasmes pedagogiem un skolēniem;
- Veidot personalizētas izglītības sistēmu. Diferencēt un individualizēt darbu ar izglītojamajiem individuālās izaugsmes veicināšanai;
- Mērķtiecīgi plānot mācīšanos ārpus skolas telpām, integrējot to mācību procesā un saistot to ar mācību priekšmetu programmu realizēšanu;
- Attīstīt tekstpratības prasmes;
- Īstenojot mācību priekšmetu programmas, nostiprināt skolēnu pašvadītu mācīšanos un pilnveidot digitālās prasmes mācību procesā;
- Veicināt izglītības iestāžu un pedagogu sadarbību dažādos līmeņos – ar citām valsts ģimnāzijām, augstākajām mācību iestādēm, vispārējās vidējās izglītības iestādēm;
- Sniegt metodisko atbalstu plānošanas reģiona vispārējo izglītības iestāžu pedagogiem;
- Īstenot kritērijus VĢ statusa atbilstībai;
- Plānot un īstenot augstākus SR svešvalodās;
- Veicināt darbu ar talantīgajiem skolēniem zinātniskās pētniecības un mācību priekšmetu olimpiāžu jomā valsts līmenī;
- Turpināt īstenot starpdisciplinārus projektus (t,sk. CLIL), attīstīt pedagogu savstarpējo pieredzes apmaiņu mācīšanās grupās un stundu vērošanas procesā;
- Attīstīt snieguma līmeņa (SLA) veidošanas prasmes.
Prioritātes 2021/2022. m.g.
- Stiprināt ģimnāzijas un tās pedagogu metodisko kapacitāti;
- Veicināt izglītības iestāžu un pedagogu sadarbību dažādos līmeņos – ar citām valsts ģimnāzijām, augstākajām mācību iestādēm, vispārējās vidējās izglītības iestādēm;
- Sniegt metodisko atbalstu plānošanas reģiona vispārējo izglītības iestāžu pedagogiem;
- Īstenot kritērijus VĢ statusa atbilstībai;
- Skaidri formulēt sasniedzamos rezultātus mācību stundās, metodiskajās jomās, izglītības iestāžu sadarbības projektos;
- Plānot un īstenot augstākus SR svešvalodās;
- Diferencēt un individualizēt darbu ar izglītojamajiem individuālās izaugsmes veicināšanai;
- Veicināt darbu ar talantīgajiem skolēniemzinātniskās pētniecības jomā valsts līmenī;
- Turpināt īstenot starppriekšmetu projektus (t,sk. CLIL), attīstīt pedagogu savstarpējo pieredzes apmaiņu mācīšanās grupās un stundu vērošanas procesā;
- Attīstīt snieguma līmeņa (SLA) veidošanas prasmes.
Prioritātes 2020/2021. m.g.
- Strukturēt metodisko darbu saskaņā ar nepieciešamību veicināt digitālo pratību;
- Īstenot kritērijus VĢ statusa atbilstībai;
- Skaidri formulēt sasniedzamos rezultātus (SR);
- Plānot un īstenot augstākus SR svešvalodās;
- Vērtēšana izaugsmei – aprobēt vērtēšanas kārtību mācību procesā;
- Veicināt darbu ar talantīgajiem skolēniem;
- Katram pedagogam īstenot vienu starppriekšmetu projektu m. g. (t,sk. CLIL), rādīt vienu atklāto stundu un vērot kolēģu stundas;
- Attīstīt skolēnu pašvadītas mācīšanās prasmes;
- 7. un 10. klašu skolotāju sadarbība, īstenojot jaunā mācību satura ieviešanu;
- Attīstīt snieguma līmeņa (SLA) veidošanas prasmes.