Metodiskā centra organizētie pasākumi pedagogu profesionālās kompetences pilnveidei
Norises laiks | Metodiskais pasākums | Lektors |
---|---|---|
2023. gads | ||
2023. gada 9. jūnijā un 24. oktobrī | Starpdisciplināras pieejas (vēsture, vizuālā māksla, matemātika) īstenošana. Senās Grieķijas polisas: simulācija, vizualizācija un attēlojums mērogā | Artūrs Ansons un Gunta Kursīte |
2023. gada 13. jūnijā un 24. oktobrī | Galerijas metodes izmantošana matemātikas stundās | Inga Riekstiņa |
2023. gada 9. jūnijā un 25. oktobrī | Kā sākt mācīt 2. vai 3. svešvalodu, izmantojot digitālos rīkus | Francisco Nunez Romero Olmo |
2023. gada 23. oktobrī | Kā saglabāt emocionālo līdzsvaru un veselību krīžu situācijās | Gunta Ancāne |
2023. gada 24. oktobrī, 1. novembrī un 22. novembrī | Konkurētspējīgs CV koncepts jauniešiem | Rudīte Nīcgale |
2023. gada 24. oktobrī | Ievads mākslīgā intelekta (MI) izmantošanā pedagoga darbā | Evija Mirķe |
2023. gada 24. novembrī | Valsts ģimnāziju sadarbība O. Vācietim veltītā radošo aktivitāšu dienā "Man katru brīdi jābūt citādam, jo tikai citāds mirklis var būt brīnums." | Baiba Siliniece (organizators) |
2023. gada 24. novembrī | Sadarbība ar Gulbenes novada pedagogiem Rīgas Valsts vācu ģimnāzijā un Āgenskalna sākumskolā | Līga Strazdiņa (organizators) |
2023. gada 28. novembrī | Kā veidot universāla plānojuma stundas | Andra Rektiņa |
2023. gada 28. novembrī | Aktuālie MI rīki skolotājiem | Andra Rektiņa |
2023. gada 29. novembrī | Veiksmīga pedagoģiskā komunikācija un uzticēšanās | Dace Kiršteine |
2022. gads | ||
2022. gada 13. jūnijā | Digitālo rīku Nearpod un LiveWorksheets izmantošana vācu valodas stundās skolēnu pašvadītas mācīšanās veicināšanai un mācību procesa pilnveidošana. | Elīna Beča |
2022. gada 14. jūnijā | Digitālie rīki Padlet, Wheels, Mentimeter, Google prezentācijas pašvadīta mācību procesa nodrošināšanai. | Ina Baumane |
2022. gada 14. jūnijā | Pedagogu sadarbība starpdisciplināras pieejas īstenošanā mācību procesā. | Erita Maurīte, Arnita Meinerte, Elīna Beča, Jolanta Voina. |
2022. gada 14. jūnijā | Noderīga personalizēta atgriezeniskā saite jaunajā izglītības vidē ar lietotni Flipgrid, video un audio uzdevumiem. | Francisco Nunez Romero Olmo |
2022. gada 24. augustā | Dažādas seksualitātes un dzimumidentitātes izpausmes skolā - kā tās saprast un kā reaģēt? | Nils Sakss Konstantinovs |
2022. gada 24. un 25. oktobrī | CLIL metodika vācu valodas un dabaszinību mācību priekšmetu pedagogiem. | Margarita Repečkiene (Lietuva) |
2022. gada 25. oktobrī | Portfolio izveide 9. klasēs "Mans karjeras stāsts. | Daina Romanovska, Ieva Ērgle |
2022. gada 25. oktobrī | CLIL (mācību satura un valodas integrēta apguve) pieejas īstenošana vācu valodas un dizaina un tehnoloģiju stundās. Galda klāšana: klasiskais galda klājums un bufete. | Daiga Šķēle, Gunita Savrinoviča |
2022. gada 25. oktobrī | Starpdisciplināras pieejas (vēsture, vizuālā māksla, matemātika) īstenošana. Senās Grieķijas polisas: simulācija, vizualizācija un attēlojums mērogā. | Artūrs Ansons |
2022. gada 25. oktobrī | Kā sākt mācīt 2. vai 3. svešvalodu, izmantojot digitālos rīkus. | Francisco Nunez Romero Olmo |
2022. gada 27. un 28. oktobrī | "Kāpēc, kā, kam, ko … skatīties augšup?" (izbraukuma seminārs Liepājas Valsts 1. ģimnāzijā) | Baiba Siliniece, Arnita Meinerte, Indra Keiša, Merita Meiere-Jance, Santa Zīberga, Līga Strazdiņa |
2021. gads | ||
2021. gada 24. martā | Atvērtā domnīca "Kurss "Projekta darbs" - ar ko sākt?" (tiešsaistē) | Liepājas Valsts 1. ģimnāzijas un Siguldas Valsts ģimnāzijas skolu administrācijas komandas |
2021. gada 2. jūnijā | Digitālie rīki svešvalodu mācību īstenošanai attālināti: Quizizz (tiešsaistē) | Francisco Nunez Romero Olmo |
2021. gada 2. jūnijā | Izglītojamo pašvadības prasmju pilnveide uz rezultātu orientētā mācību procesā (tiešsaistē) | Inga Dunke |
2021. gada 4. jūnijā | Digitālo rīku nearpod.com; liveworksheets.com; readtheory.org; izmantošana angļu valodas stundās tiešsaistē un attālināti (tiešsaistē) | Rasa Jansone |
2021. gada 4. jūnijā, 20. un 21. oktobrī. |
Digitālo rīku Nearpod un LiveWorksheets izmantošana vācu valodas stundās skolēnu pašvadītas mācīšanās veicināšanai un mācību procesa pilnveidošanai (tiešsaistē) | Elīna Beča |
2021. gada 10. jūnijā | Digitālie rīki Padlet, Wheels, Mentimeter, Google prezentācijas attālinātā mācību procesa nodrošināšanai (tiešsaistē) | Ina Baumane |
2021. gada 10. jūnijā | Mācīšanās plānošana un organizēšana, izmantojot digitālās prasmes, veselības un sporta jomā attālinātajā mācību procesā (tiešsaistē) | Iveta Daude |
2021. gada 10. un 15. jūnijā | "Mans karjeras stāsts" 7.-9.klašu skolēniem - integrēta pieeja individuālā karjeras portfolio izveidē (tiešsaistē) | Daina Romanovska, Ieva Ērgle, Rudīte Timmermane |
2021. gada 10. jūnijā un 23. augustā | "Pedagogu izdegšana COVID-19 pandēmijas laikā: jaunie izaicinājumi un mazināšanas iespējas" (tiešsaistē) | Ērika Lanka |
2021. gada 19. augustā | 2021. gada 19. augustā Mācību seminārs "CLIL metodika vācu valodas un dabaszinību mācību priekšmetu pedagogiem". Margarita Repečkiene (Lietuva) | Margarita Repečkiene (Lietuva) |
2021. gada 18. un 20. oktobrī | "Vecāku un pedagogu savstarpējās komunikācijas problēmas un risinājumi" (tiešsaistē) | Kadrija Beirote |
2021. gada 20. oktobrī | "Kā veicināt skolēna talanta potenciālu mācību stundā" (tiešsaistē) | Anita Skalberga |
2021. gada 19. un 26. oktobrī un 23. novembrī | "Paškoučings - darbs ar sevi" (tiešsaistē) | Lāsma Poļikeviča |
2021. gada 3.un 4. novembrī | "ZPD izstrādes metodika" (tiešsaistē) | Agrita Lujāne |
2021.gada 30. novembrī | "Moderna prezentācija" (tiešsaistē) | Zane Raščevska |
2020. gads | ||
2020. gada 17. un 18. augustā | Mācību seminārs "CLIL metodika vācu valodas un dabaszinību mācību priekšmetu pedagogiem". | Margarita Repečkiene (Lietuva) |
2020. gada 21. oktobrī un 25. novembrī | Mācību seminārs tiešsaistē "Strukturēta argumentācija dažādās sarunu situācijās". | Tim Friedrich Wagner (Vācija) |
2020. gada 19. oktobrī, 9. un 10. novembrī |
Pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kursi "Aktualitātes jaunā izglītības satura īstenošanā" (5 grupu nodarbības)
1."Sadarbība ar vecākiem kompetenču pieejā balstītā izglītības procesā: izaicinājumi un iespējas". 2."Izglītojamo pašvadības prasmju pilnveide uz rezultātu orientētā mācību procesā (product - oriented learning)". 3."Noderīga personalizēta atgriezeniskā saite jaunajā izglītības vidē" 4."Noderīga personalizēta atgriezeniskā saite skolēnu individuālo kompetenču attīstībai un mācību snieguma uzlabošanai" 5."Es – ieinteresēts, prasmīgs, pārliecināts profesionālis mainīgā skolas vidē…vai – kā mācīties interesanti!" |
Ērika Lanka Inga Dunke Francisco Nunez Romero Olmo Ina Baumane un Vita Grīnberga Edmunds Imbovics |
2020. gada 17., 19. novembrī un 1., 2. decembrī | "Konsultēšanas un supervīzijas metožu pielietojums profesionālo attiecību veidošanā". | Andra Grasmane |
2019. gads | ||
2019. gada 20. un 21.augustā | Mācību seminārs "CLIL metodika vācu valodas un dabaszinību mācību priekšmetu pedagogiem" | M. Repečkiene un A. Matvijenkaite (Lietuva) |
2019. gada 22. oktobrī | Praktiskais seminārs 11 un meistarklases "Pārmaiņu izglītība. Ko skola var darīt tūlīt un tagad" |
S.Dragone, A.Kļaviņa (Franču licejs) A.Torres Fernandez (LU) J.Voina, I.Riekstiņa, S.Mainule-Meidropa, G.Reinvalde, L.Vollenberga, V.Upmale, K.Miķelsone, A.Kļaviņa, A.Zeile, D.Šķēle, D.Zunda, L.Strazdiņa, E.Maurīte, I.Serda, I.Tumaševska-Baikova, I.Lazukina, A.Smilgzieda (RVVĢ) |
2019. gada 23. oktobrī | Pedagogu profesionālās kompetences pilnveides nodarbības "Sadarbības aspekti inovatīvā mācību procesā" (5 grupu nodarbības) |
A. Balodis A. Strautmane J. Strogonova, I. Matuze-Karabeško I. Milta |
2019. gada 12. un 19. novembrī | "Konsultēšanas un supervīzijas metožu pielietojums profesionālo attiecību veidošanā" | Andra Grasmane |
2019.gada 27.augustā | Pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kursi (grupu nodarbības) "Interaktīvu mācību materiālu veidošana digitālā vidē" "Veiksmīga pārmaiņu komunikācija" "Pedagoga loma etiķetes un saskarsmes kultūras prasmju un caurviju attīstībā mācību stundās un skolā" "Vērtības, tikumi un ieradumi jaunajos svešvalodu standartos" "Digitālo tehnoloģiju izmantošana mūsdienīgā mācību procesā". |
Ainārs Kākers Edmunds Apsalons Aija Strautmane Vita Kalnbērziņa I. Milta |